VEELGESTELDE VRAGEN
Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan hieronder de categorieën of neem contact met ons op.
Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan hieronder de categorieën of neem contact met ons op.
Indien je problemen ondervindt bij het plaatsen van je bestelling, raden wij je aan om eerst de pagina te vernieuwen. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Het komt soms voor dat de betaling van je bestelling niet voltooid wordt of door Klarna wordt geweigerd. In zo'n geval is het verstandig om eerst te controleren of het bedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven en of er misschien nog een openstaande factuur bij Klarna is. Als na deze checks blijkt dat er geen betaling heeft plaatsgevonden en er geen openstaande facturen zijn, dan raden we je aan de bestelling opnieuw te plaatsen.
Zodra je bestelling is geplaatst, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Zorg er daarom voor dat je je bestelling goed controleert voordat je deze definitief maakt. Mocht je na verzending van het pakket toch besluiten dat je het product wilt retourneren, dan kan dat na ontvangst. Let wel, de retourkosten zijn voor jouw rekening. Zorg dus dat je zeker bent van je bestelling om onnodige kosten te vermijden.
Zodra je bestelling is geplaatst, is wijzigen helaas niet meer mogelijk. Zorg er daarom voor dat je je bestelling goed controleert voordat je deze definitief maakt. Mocht je na verzending van het pakket toch besluiten dat je het product wilt ruilen, dan kan dat na ontvangst. Ruilen is kosteloos.
Heb je per ongeluk een foutief adres opgegeven? Dan is het zaak om zo snel mogelijk actie te ondernemen en contact met ons op te nemen. Als je pakket nog niet onderweg is, passen we het adres graag voor je aan. Mocht het echter zo zijn dat je pakket al verzonden is, dan kunnen we de verzending niet meer wijzigen. In dat geval keert het pakket terug naar ons magazijn. Geen zorgen, we sturen het graag opnieuw naar je op, ditmaal naar het correcte adres.
Het is mogelijk dat je bevestigingsmail per ongeluk in je spambox is beland. Als het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven, mag je ervan uitgaan dat we je bestelling hebben ontvangen en dat deze binnen enkele uren verstuurd zal worden. Zodra je bestelling onderweg is, krijg je daar ook een e-mail van. Wil je toch graag een bevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op; we sturen je dan de bevestiging nogmaals, dit keer als pdf-bestand via e-mail.
Als je je wachtwoord vergeten bent en niet meer kunt inloggen, selecteer dan de optie 'wachtwoord vergeten' op het inlogscherm. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Let op: het is mogelijk dat deze e-mail in je spambox belandt.
Betalen met een fashioncheque of VVV cadeaukaart is niet mogelijk op de webshop van Stretchshop. Kies de betaalmethode die het best bij jou past om jouw bestelling te voltooien.
Kies voor het ultieme gemak met onze digitale cadeaukaart, een schitterend geschenk dat je met enkele klikken regelt op Stretchshop.nl. Deze bon, is puur digitaal en direct beschikbaar. Vergeet de wachttijd voor de post; onze cadeaukaart arriveert meteen in je inbox.
Let op: de stretchshop cadeaukaart is enkel in te leveren op Stretchshop.nl. Dat betekent dat je deze cadeaukaart niet kunt inwisselen in onze fysieke winkels.
Als een item uitverkocht is, kun je altijd je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen wanneer het weer op voorraad is. We kunnen helaas nooit zeggen of een item weer op voorraad komt.
Je hebt de mogelijkheid om zowel in je winkelwagen als later in het betaalproces een kortingscode toe te passen. Het is dus bijna uitgesloten dat je het vergeet!
Je hebt de mogelijkheid om zowel in je winkelwagen als later in het betaalproces een cadeaukaart toe te passen. Het is dus bijna uitgesloten dat je het vergeet!